Leave Your Message
Dolls Castle hà guadagnatu diverse voci in 2023 Shanghai API EXO

News di a Cumpagnia

Categorie di nutizie
Notizie presentate

Dolls Castle hà guadagnatu diverse voci in 2023 Shanghai API EXO

2023-10-24

Dopu una pausa di un annu, a mostra di l'adulti tantu aspittata hà fattu u so grande ritornu in April 2023 in Shanghai. Di sicuru, Dolls Castle ùn hà micca mancatu sta opportunità, è sta volta, avemu purtatu una presentazione diversa à a mostra. In u passatu, i principali fabricatori mostranu e so belli pupi di TPE è silicone, soprattuttu di tippi tradiziunali convenzionali.


Tuttavia, Dolls Castle hà introduttu una nova è unica linea di pupi stranieri à l'ochju publicu. Questu hà pigliatu parechji per sorpresa o cum'è una rivelazione inespettata. Eccu da unu di i famosi fan di bambole registrati


In u regnu di e bambole sessuali, e bambole straniere sò senza precedente, è venenu in diverse tonalità di pelle, maquillaje exquisite è stile. Questu hà fattu i nostri prudutti veramente spiccà cum'è una attrazione unica in a mostra. Paragunatu à i pupi tradiziunali di e femine attraenti, a presenza di pupi stranieri hè veramente pocu cunvinziunali. Una piccula parte di a ghjente ùn pò micca accettà o esse scettica, ma a maiuranza di l'audienza apprezza l'audacia di Dolls Castle perchè e bambole di sessu necessitanu più pussibulità è creatività. In u futuru, ci concentreremu nantu à l'ordine OEM è ODM, persunalizà bambole per i clienti in u mondu sanu à prezzi più ragiunate, invece di sceglie bambole esistenti da grandi marche o fabbriche.


Inoltre, avemu ancu mostratu "ghjochi dipinti" sta volta. Queste mini bambole di silicone sò culurite manualmente è anu acquistatu pupularità trà parechji ghjovani. Stu tipu di pupa hè unicu in u mondu di i mini ghjoculi. Ùn sò micca solu morbidi in materiale, realistu in l'apparenza, ma ancu venenu cù canali funziunali. Sò affordabbli, faciuli di cullà, è visualmente attrattivi, facendu adattati per un publicu più largu. In u futuru, sta serie di prudutti continuarà à espansione.


Per via, participeremu ancu à a mostra di Guangzhou in nuvembre di questu annu, induve purteremu ancu più sorprese inespettate. Invitemu sinceramente tutti à visità a nostra mostra per discussioni è scambii. Per piacè stà sintonizatu per più dettagli.